poniedziałek, 4 czerwca 2012

Mruczacy przyjaciel

Mruczacy przyjaciel

Boguslawa Polanski 01.01.1970, czytano 1 razy, pobrano kod HTML 0 razy, komentarzy 0.
Milosnicy kotow  wspaniale sie  z nimi porozumiewaja- ja z moim kotem tez- bynajmniej tak myslalam do tej pory - a dlaczego? otoz moje kocisko  zweryfikowalo  te poglady.Jest wspanialym przyjacielem ale jednoczesnie  ustala swoje niepisane prawo w moim wlasnym domu - wiec pytanie Ja i Kot czy Kot i Ja - kto tu jest wazniejszy?
-Naturalnie Ja i kot.
-bo to ja jestem pania tego domu
-to ja dbam o porzadki
-to ja dbam o zapewnienie zywnosci
-to ja dbam o dobra atmosfere w domu
-to ja dbam o dobra zabawe z moim pupilem
-to ja  daje z siebie duzo milosci
-to ja zabieram do weterynarza
-to ja  opatruje ranki na jego ciele
-to ja wyczesuje jego siersc
-to ja dbam o czysta kuwete i  swiezy zwirek
-to ja  kupuje smakolyki
To ja jestem Pania tego domu.
Czyzby? moj kot normalnie patrzy mi w oczy i kpi ze mnie -
To Kot jest Panem tego domu.
-to on balagani i najzwyczajnie w swiecie nic sobie z tego nie robi
-to on wyjada smakolyki pozostawione przez zapominalska Pania domu
-to on szaleje po calym domu wyrzadzajac przy okazji  czasami  wiele szkod
-to on  drapie meble - bo przeciez trzeba gdzies pazurki poostrzyc  gdy Pani domu zapomniala kupic nowego drapaka-
-to on zaciaga  pazurami nowe firanki polujac za mucha
-to on stlukl ulubiony wazon z kwiatami  swojej Pani
-to on wyleguje sie  calymi dniami w lozku swojej Pani
-to on wita wszystkich domownikow  po powrocie do domu swoim slodkim miu, miau
-to on sie pozniej lasi i przymila proszac o wybaczenie
-to on   zaczepia   do zabawy
I kto tu jest Pania  tego domu , kto tu jest wazniejszy?
Odpowiedz sama sie nasuwa  oczywiscie nie ja , pomarzyc  dobra rzecz prawda?
Ale i tak kocham swojego kota nad zycie i nie oddam go nikomu  bo nie wyobrazam sobie  pustego domu bez radosnego mruczenia ,miau,miau.
Podobal Ci sie ten artykul?Ocen na Tak lub Nie
mojakiciamisiu99.blogspot.com

Podobał Ci się ten artykuł? Oceń na TAK lub NIE.    Głosuj na tak   0   Głosuj na nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz